Lean start-up

Aurrez diseinatutako baliozko proposamenen eta negozio ereduen ebaluazioa eta kontraste azkarra. Berrikuntzan, produktu berri edo hobetutakoetan, prozesuetan, elkarlanetan, aliantzetan, negozioetan eta zerbitzuetan merkaturatze arriskua murriztea helburu duen esperimentazio-ikasketa eta iterazio prozesua da

Moduluak
  • Berrikuntzan, produktu berrietan, zerbitzuetan eta negozio ereduen dibertsifikazioan merkaturatze arriskua murriztea helburu duen balioztatutako esperimentazio-ikasketa eta iterazio prozesu bat da.

  • Bezeroarengandik ikastea (Customer Development)  ezinbestekoa da eta ahalik eta merkeen eta azkarren egiten bada, hobeto. Horretarako, esperimentazioa da, dibertsifikazioko hasierako hipotesiak gertaera bihurtuko duen erreminta, eta ikaskuntza dibertsifikazio estrategia eraikitzeko oinarria.

  • Ideiak lehenbailehen, prototipo itxuran, elkarrizketa bidez, produktu bideragarri minimoen (MVP) eta abarren bidez, merkatuan kontrastatzea, dibertsifikatutako negozioen hipotesien testa egin eta gertaera bihurtzeko balio du.